OUR WORLD

Thursday, July 30, 2009

VIENNEN LOS PAJAROS.EΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ PABLO NERUDA FROM CANTO GENERAL

TO EΞΩΦΥΛΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΤΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΜΠΛΟ ΝΕΡΟΥΝΤΑ CANTO GENERAL VIENNEN LOS PAJAROS. Vienen los pajaros (ερχονται τα πουλιά) λοιπόν το πρώτο μέρος του canto, που αρχίζει με κρουστά όλων των κατηγοριών, ρυθμικά, σιγά, σιγά ανεβάζοντας τό κεντρικό μοτίβο, που ακούγεται με κλασσικές ακουστικές κιθάρες και σόλο μπουζούκι. Todo era vuelo en nuestra tierra (ολα ηταν ενα πέταγμα στην γή μας). Αν ξέρεις το κείμενο, απλά κλείνεις τα μάτια και αφήνεις την μουσική ιδιοφυία να σε ταξιδέψει στην άγνωστη και μακρινή παραδεισένια χώρα μεσα απο τις περιγραφές του ΝΕRUDA.Οι πολύχρωμοι παπαγάλοι το colibri προπαγανδίζουν με τα χρώματα και το τραγούδι τους την Αυγή του ANAJUAC. Kαι εκεί μέσα στο λαμπερό φώς της ημέρας μας έρχεται η ευωδιά των λουλουδιών του ΓΙΑΚΑΡΑΝΤΆ. Η Μαρία Φαραντούρη μαζί με την χορωδία τραγουδά για την Αραουκάρια με τις εχθρικές της λόγχες. Τα αιώνια δένδρα της Χιλής ειναι όγκοι ζωντανοί, μαρτυρες υπαρξης και κυριαρχίας, τα πουλιά ταξιδεύουν σε σμήνη κατα το Περού. Οι περιγραφές του NERUDA θυμίζουν έντονα τον Σεφέρη. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....

1 comment:

Anonymous said...

καλημέρα χρήστο,
κι εμένα μου έλειψες...δεν είμαι πολύ πιστή στο blog αυτή την περίοδο, αλλά μου λείπει, αυτό καταλαβαίνω, και χαίρομαι γιατί αυτό σημαίνει πως υπάρχει δυνατή σχέση!
Πολύ ωραία η σελίδα σου, και πολύ ωραία και η ανάρτηση του νερούντα!!! είσαι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος.
σε έχω πάντα στο μυαλό μου όταν ταξιδεύω, και αυτή την περίοδο είμαι συνεχώς εκτώς. το μεγάλο μου όμως ταξίδι ξεκινάει σε λίγες μέρες...και είμαι σίγουρη πως όταν γυρίσω θα σου αρέσουν πολύ οι φωτογραφίες! η συνέχεια στο μπλόγκ μου!!!
σε φιλώ πολύ και χαίρομαι πάντα να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!
θα τα ξαναπούμε σύντομα!
χχχ
μ